Pyssel

2014-11-16 / 15:53:00

Det tar sig, sa mordbrännarn.
 
 
Självklart kan jag inte göra ett brunt pepparkakshus eftersom det skulle skära sig mot resten av min inredning (kan inte förstå att jag precis skrev den meningen, men it's true). ^^ Därför blir mitt hus rött med vita kruseduller. Kommer bli kanonsnyggt när det är klart vill jag lova.
 
Min söndag har varit perfekt. Varit ute på Ikea å käkat kyckling med Shielo och Rickard, tagit en söndagspromme (a.k.a dumgå) och druckit té å käkat torkade aprikoser. Mmh.. fint. Livskvalité på en söndag. Fattas bara en gosig katt att mysa med ^^ (Crazycatlady here I come).
 
Resten av kvällen skall spenderas med lite vettigare (läs: tråkigare) sysslor. Meeen det är okej.
 
Ha en fortsatt fin söndag!
//Erika
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecha

haha jag skriver så luddigt så jag förvirrar mig själv snart ;)
Du kan få låna min räv, hon löper så hon är inte så jävla rolig att ha just nu ;)

2014-11-16 @ 18:05:43
URL: http://rramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0