Fredag

2014-10-10 / 22:06:47

Skönt!
Har verkligen längtat som tusan efter denna fredag, vilket säkert ni har gjort med.
Som tur var hade jag en lunchdate med Miriam att se framemot.
Vi käkade suuuuper gott på Invito och snackade om allt från Sons of Anarchy till hur man på bästa sätt kan arrangera en modevisning.
 
Trevligt var bara förnamnet.
 
Annars har jag sett ut så här idag och varit allmänt hostig och trött.
 
 
Men jag har en fin helg att se framemot som kommer att förgyllas med fina människor. Bland annat Amanda och Ullis som jag kommer dela en fin kväll med imorgon.
 
Annars då?
Jao! Håll på å försök bli av med denna bitska hosta. Den vill helt enkelt inte sluta.
Nån som har något bli-kvitt-host-tips?
Har t.o.m lagt pengar på nån hostmedicin som INTE fungerar. *bitter*
Men den smakar iaf körsbär, vilket känns bra. Minns när man som småfolk fick tvinga i sig någon flytande vätska för att sedan skölja bort den vidriga smaken med svartvinbärssaft.
YUMMIE!
 
Nä tur att förändringar sker genom tiderna.
 
God natt!
//Erika
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0