Lördagsmorgon

2014-10-25 / 11:03:00

"AAaaah"
Så började min morgon. Då min förbannade jobbmobil ville berätta att dess batteri står på en klippavsats, redo att kasta sig ned i en avgrund för att snabbt och säkert avsluta sin tid.
Tack. Tack. Himlarns tur att klockan närmade sig nio ändå. Sovmorgon<3
 
Men titta, vad många inlägg jag hunnit med under dessa dagar!
Skrivandet har alltid funnits i mitt hjärta minsann. Synd att det inte alltid finns tid dock.
 
Om vi skruvar tillbaka tiden några jordvarv, minns jag tiden på mellanstadiet, då jag skrev ihop olika historier. 2003 var jag 12 år och hade precis förälskat mig i Johnny Depp, en kändisförälskelse som höll i sig några år. Jag skrev därför en fortsättning på den nykomna Pirates of the Carribbean filmen. Jag beundrar verkligen mina föräldrar som höll god min när de läste den berättelsen, då jag i efterhand har läst den och kommit fram till att den var lite mindre bearbetad ^^ Men på det sättet tror jag att lågan fortsatte brinna kring skrivandet.
Himlarns tur att man utvecklas genom åren måste jag säga. :)

Men om vi snurrar tillbaka tiden till nutid. Så har tiden som identifierats som morgon spenderats med att dricka en oidentiferad dryck (vid det här laget vet ni vad), sett det senaste avsnittet av Vampire Diaries och njutit av låten Run runaway med Slade = En bättre morgon helt enkelt.
 
Resten av dagen/natten ska jag spendera på Kårhuset.
25 års jubileumet är ett faktum denna natt och jag hoppas alla gäster blir nöjda.
 
Ha en fin dag!
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecha

Men du.. Söndagsmorgon? Det var väl lördag igår? ;)

Svar: HAHA! Asså snacka om att vara förvirrad ;) Helt rätt!
Erika Olofsson

2014-10-26 @ 14:55:04
URL: http://rramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0