Tjäna!

2014-10-10 / 00:48:09

Vilka dagar!
De senaste dagarna har bestått av allt från framgång till nederlag och allt där emellan. Otroligt utvecklande måste jag säga, även om det inte varit allt för lätt.
 
Visst är det skoj att läsa blogginlägg utan poäng? hehe ;)

Nä men till något meningsfullt: Förra helgen befann jag mig mesta dels på Pole Point Studio, för uppvisningen med Chair Deluxe gänget. Det var hur roligt som helst!
Vi körde stenhårt och många grejer satt bättre nu än någonsin. Riktigt kul var det!
 
 
Ungefär så här såg vi ut ^^
Nästa vecka (längtar) tar jag mig an nivå tre inom Pole Dance igen. Denna gång ska jag sätta tricken jag inte satt förra gången. Ska bli riktigt kul att motbevisa mig själv att jag faktiskt kan fixa det.
 
 
Åh måste ju berätta att jag fick mitt första blombud ever här om veckan! :D
 
 
Världens finaste Michelle hade skickat dessa fina blommor både som pepp och födelsedagspresent <3 Finaste Mich-Mich, helt underbart fint! Å vackra var dom minst sagt!
 
Men en av höjdpunkterna denna vecka har definitivt varit käk o témys hos Tove och Elin ikväll. Helt klart välbehövligt!
 
Nu ser jag framemot en lugn helg..
Ska bara koppla av, koppla ur och njuta.
 
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0