Fransmodell

2014-09-24 / 23:48:00

Heeeej!
Några dagar har förflutigt minsann, många möten, många samtal, många mail osv osv..
Men mitt i allt fick jag ett erbjudande att vara fransmodell hos Salong Barock. Underbart fint av Dorion att tänka på mig! Riktigt snällt!
 
Så igår befann jag mig hos Evelinn och fick en förlängning.
Riktigt skönt var det att ligga och blunda i ca 1 och en halvtimme. Somnade flera gånger. Verkligen helt underbart. ^^
 
Innan:
 
Efter:
 
Nöjd som tusan!
Lite ovant att ha så långa fransar.. men känns riktigt bra nu. Ingen mascara behövs och riktigt snyggt blev det. Så jag rekommenderar det verkligen.
Kostar ca 900 för nysättning och ca 400 för påfyllning på Salong Barock :)
 
//Erika
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh supersnyggt :)

Svar: Tusen tack! :D
Erika Olofsson

2014-09-28 @ 21:13:05
URL: http://mammamiias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0