Phu!

2014-09-16 / 23:46:45

Insparken är över.
 
Så sjukt nöjd över insparken 2014, den första insparken som jag varit ansvarig för.
Hade absolut inte funkat utan alla faddrar, generaler, studentkåren, kollegorna på Kårhuset, kockarna m.fl. Det hade verkligen inte fungerat utan er. Så tusen tack ni har gjort ett kanonjobb.
 
Så nu bör jag alltså återigen vara kontaktbar, vilket jag medvetet inte varit de senaste veckorna pga stress och mycket jobb.
 
Men eftersom det här råkar vara min blogg, tänker jag klappa mig själv på axeln och vara lite självgod för blott några rader. Att organisera två sittningar med samanlagt 480 personer.. beställa och räkna ut mängd på mat, göra körscheman, fixa personal, jobba på sittningarna å försöka få allt att fungera. FAN VA BRA JAG ÄR. Nä jag har sjukt svårt att tro på orden jag nyss skrev, men vet att jag lagt ner mycket tid och fått det att fungera, så ett "bra jobbat" är jag banne mig värd.
 
Men tillbaka till nuläget.
Har ju inte skrivit på ett bra tag. Vad hände egentligen för två helger sedan?

Jo jag, Alex, Lars, Pelle å Slicke spelade spel och hade romfrukost.
Ni läste helt rätt.
En rolig grej minsann, kul att bli bjuden!
 


Spelet vi spelade, som skulle vara "enkelt". ^^

Kvällen fortsatte hos mig, jag Amanda och Sanna hade tjejkväll (du var saknad Ullis).
Super trevligt! Avslutades med att Olle, Anders och Nicklas joinade innan vi drog ut på Oscars.
 
 
 Min fina Narvals-kapsylöppnare ^^
 




Vad har jag mer hittat på?
Jo vad vore några veckor utan kreativitet?
Lånat hem en glasmaskin! Ristar därför som aldrig förr!
Inte helt lätt dock...
 
Men det tar sig..
 

Riktigt roligt!
Den här helgen som var, jobbade jag som sagt natt på Kåren två kvällar i rad.
Det var slitigt, men så kul att få se studenternas glada miner och att de alla var nöjda.
 
Helgen som kommer fyller jag år. Känns verkligen jätte konstigt.. har inte riktigt haft tid att längta? Men det kanske kommer. Ska ju för första gången vara ledig en hel fredag, känns riktigt bra.
Tove och jag ska ha gemensamt födelsedagskalas vilket kommer bli suveränt!
 
Men innan dess blir det mer jobb, lite chair dance och en fika med brudarna. 
Det kommer bli suveränt.
God natt!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0