The end of the week.

2014-09-05 / 22:52:26

Wow, den här veckan har gått fort.
Fullt ös med insparkstider på Kåren!
 
Var på beerpongen som BM anordnade i onsdagskväll t.ex. 
Riktigt kul!
 
 
Jag, Olle och Magnus vann inte denna gång. Men misstänker att det var bordet som lutade åt fel håll eller liknande. Men trevlig kväll blev det såklart ändå! :D
 
Det bästa med att sommaren är över är ändå att få se alla studenterna igen. Det är verkligen jätteroligt att återigen få träffa alla bekantskaper och återuppta kontakten.
 
Så det har varit en fin vecka med andra ord som kommer avslutas på bästa sätt med en trevlig utgång imorgon. Om såklart inte en nalkande förkylning tar tag i min hals och vandrar sig upp till min näsa.
 
Nej, problemen ska man ta när dom kommer, ej i förskott.
Därför ska jag fortsätta surpla i mig min sjunde tékopp för kvällen.
 
Ha dä fint!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0