Lovely Ladies

2015-08-19 / 21:46:03

 
En bild säger mer än tusen ord. Helgen var kanon! Lite halvspontan och allmänt suverän.
 
Har även börjat med Pole Dance igen! Väldigt spännande. Kursen heter "Nemisis" och går ut på att träna upp styrka och verkligen öva på tricken man har svårt för.
Min är: Chopper och Jamilla (samt några till). Chopper handlar om att från statiskt läge häva sig upp och få benen att ta tag i stången så att man tillslut hamnar upp och ned. Lät det enkelt?
Nix pix, men jag är inte allt för långt ifrån.
Jamilla är ett trick som man kastar sig in i horisontellt, och snurrar runt i.
 
Mycket styrka som ska byggas helt enkelt!
 
Annars?
Jo då, det är ju trevligt att solen har bestämt sig för att ta sig tillbaka. Sol och mango (och jobb) är fotspåren mitt liv går i just nu.
 
Men vill tipsa om en maträtt som man blir riktigt mätt av:
Bönpasta med baconsås.
Bönpasta hittar ni på pastaavdelningen på Coop och är väldigt mättande, smaken är lite som paltbröd, men funkar utmärkt till någon form av sås. Går även att variera med korv, vill jag tillägga.
 
Prova!
//Erika
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0