Hallå i lingonskogen!

2015-02-05 / 22:39:11

Hörre ni negativa människor, är ni medvetna om hur mycket energi ni kräver?
Hualigen! Önskar att man kunde gräva sig in i dessa människors sinnen och rensa lite i hårdisken.
 
Livet blir ju tvåtusen (gånger stjärntals) trevligare med en positiv synvinkel.
 
Hur som haver, 2015 har ju tagit sin rediga början. Hur blev eran?
Min största förändring är matvanor (adjö smörgåsmiddagar) samt mer träning. Men ännu väntar jag spänt i hörnet för att få göra min ståtliga entré med händerna högt utsträckta över huvudet, ett stort leende på läpparna och benen riktade framåt i en snygg pose. Förväntar mig att springa ut från hörnet i Vår, 2015, känn ingen stress.
 
Hur som haver (ett överanvänt uttryck) så ser jag framemot min helg, som kommer spenderas i storstan. Träffa några av mina guldkorn som förgyller min tillvaro på så många sätt.
 
Hualigen! Önskar man kunde ha sina guldkorn på en axel ibland, ryckandes i ens hår medan de drar nått urkasst skämt.
Hörre ni mina fina vänner och familj! Är ni medvetna om vad ni betyder? Hur mycket energi ni ger? Mina guldkorn<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0