Hej söndag!

2015-06-07 / 23:11:56

Ni känner mig allt för väl, har alltid en liten pik av besökare på söndagar. Kanske är för att både ni och jag har tid att skriva eller läsa på veckoslutet?
 
Hur som helst, livet är lite ljusare denna söndag måste jag säga.
Terminen är slut och tömningen var riktigt lyckad. Alla var nöjda, mitt pass som skulle varit 18-23 blev 18-02, men det gjorde inget eftersom man hjälpte alla att få allt att fungera. Fullt ös!
 
Bästa personalen måste jag säga. Så jäkla sköna och roliga att jobba med! Finns inget bättre att peppa sådana människor som även ger tillbaka massa energi så att vi tillsammans kan göra ett kanonjobb att känna oss stolta med.
 
Kårhuset - Where everybody knows your name.
Känner ni igen Cheers gamla slogan? Tycker den passar bra in på Kåren. Du finner ingen annan krog som har den otroligt härliga miljön som vi har. Alla känner alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0