Helgjox

2015-03-29 / 13:54:00

Häj häj häj!
Här kommer en redogörelse för min helg. Gårdagen började med ungefär 30 stycken smörgåsrån med gräddfilssmak (jag får inte nog) samt några dadelbollar o massa té. Satte mig därefter på min vita springare och cyklade ner till Iron Works i snöslask.
Bästa träningspasset! Fick tipset av CJ att börja med tunga vikter och minska istället för att köra tvärtom, vilket var ett kanontips.
 
Sen bar det iväg å käka på Tandoori med vänner. Det blev en trevlig kväll minst sagt!
 
 
 
 
 
Det är sällaaaan jag lägger upp outfit bilder. MEEN jag blev så nöjd över detta. Ni vet när man går fram till spegeln, tittar lite snett så där och synar uppifrån å ner å ger sig själv en klapp på axeln?
(Mackan å Tobbe - Märk väl mina muskelarmaaarrr, klår er i armhävningar. LÄTT)
 
 
Vi brukar prata om det på dansträningarna. Hur och när man tar i lite extra på träningarna. Inom Pole, vill man känna sig ganska självsäker, bekväm med sig själv, snygg! Därför brukar det alltid ge en extra boost om man just klär upp sig, fixar sig, gör sig "utgångssnygg", just för att göra sitt allra bästa och känna sig så självsäker i dansen som man behöver vara.
 
Spännande inte sant?
Men visst känner ni igen er?
Det går ju nämligen att sätta i alla typer av situationer.
 
Trist söndag för övrigt! Trist väder... Snöyra.
Men nästa vecka väntar pimpeltävlingar och påskledighet. Vem gillar inte det?
 
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0