Kryssning

2015-10-18 / 21:37:27

Fullt ös här borti Svallet! Men för tre veckor sedan så var fick jag en rejäl överraskning!
 
Amanda, Sanna å Ullis hade förberett mig på att hålla första helgen i oktober öppen inför en födelsedags överraskning. Jag bad som skrivit tidigare om en ledtråd. "Röd" sa Sanna.
 
Kl. 20:00 fredagen innan gissade jag på: Japan (hehe), sushi, södra berget, birsta, en tripp i en röd bil, Hudik... många gissningar blev det. Men lite rätt hade jag.. men ack så fel när Sanna säger "Du har rätt i att vi ska åka någonstans... vi ska åka typ 40 mil". Orden "whaaat" dök upp i min mun medan Sanna fortsatte "Ja och sedan ska vi byta färdmedel..". "SKA VI TILL JAPAN ÄNDÅ" haha ironin i min röst sken igenom, men förvåningen i min röst var äkta.
"Vi ska åka båt!" säger Sanna och skiner ikapp med Ullis som också befann sig i rummet.
"WOW!"
 
Röd var såklart färgen på Vinging Lines logga!
 
Så började en fantastisk resa. Jag åkte hem, packade för att stiga upp nästa morgon full med förväntningar och en förhoppning att bussen för en gångs skull skulle vara i tid (det var den inte, men gick bra ändå ;>).
 

Bussen tog oss över land och rike, innan den styrde in i Stockholm.
 


En mix av olika människor skulle med Cinderella.
Efter ett antal minuter var vi inne i båten och tog en rundtur.

 
Snygga brudar<3
 
 
Å lite selfies såklart!
 
 
Fantastisk buffé med allt man kan tänka sig i kött och fisk väg. Loved it!
 
Vi dansade in på små timmarna. Ullis var särskilt förtjust av att vi fick njuta av Charlotte Perellis ljuva stämma ;) Men det var verkligen en rolig kväll! Träffade på några grabbar där en av dem sa att han va Tomas Ledins son... visade sig inte var riktigt sant. Men drinkar var dom inte sena på bjuda på. ^^
 
Haha tji fick dom när vi drog oss tillbaka till vår mysiga hytt.
 
Morgonen efter njöt vi av en god lunch innan det var dags att bege oss mot bussen och hemåt igen.
 
 
En fantastisk helg. Tusen tack fina ni för att ni anordnade en sån otroligt rolig helg! Kändes fruktansvärt tomt att vakna upp dagen efter utan er. Att få något sånt här var otroligt oväntat och riktigt kul! :D
 
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0