Löning!

2015-09-27 / 13:28:37

Till Erika. Grattis på löningsdagen. Önskar Erika.
 
 
Har ännu bara hunnit läsa några sidor men den verkar väldigt bra hittills. Djup och bra. 
Å jag kan såklart inte låta bli att bli lite starstrucked när detta kom upp på Insta:
 
 
^^
 
Var även på möte för Tjejjouren Skogsrå i torsdags och planerar att joina nästa torsdag igen. Ska bli väldigt kul att lära känna dessa brudar samt få hjälpa till så gott man kan för en bra orsak.
 
Men idag är det en solig söndag. En söndag som doftar té och som är stämplat med "Vanderpumps Rules" vilket är en reality-serie på trean som mina ögon inte kan slita sig från.
Senare idag ska jag ta mig till fina Malin för att hälsa på The Hasselmalms. Tänk vilken frihet det är med bil? Love it! 
 
Ha de gött så länge!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0