Hello Monday

2016-08-15 / 22:05:10

Härliga måndag! Vilken bra dag det blev ändå?
Ni vet känslan av att lyckas med saker? Att känna att man klarar av att genomföra saker etc? Även om dom är små eller bagatellmässiga i andras ögon så är det skönt att känna känslan.
 
Att fara och träna fast en del av sinnet inte vill t.ex. Att dessutom känna sig riktigt nöjd och glad över passet känns kanon! Jag gjorde precis som jag skrev, ett lugnt och kort pass.
 
12x3 Långa rygglyft
10x3 Långa situps
10x3 Korta situps
10x3 Armhävningar
12x3 Pec Deck
10x3 Lats
10 min snabb gång.
 
That's it! Halvsvettig men nöjd över det.
Därefter tog jag pärlan till IKEA för att köpa våfflor. Haha japps, för att jag vill och för att dom var svingoda. Jag äger inget våffeljärn men har hörde att IKEA säljer frysta färdiga våfflor. Billiga och goda små saker. I like it.
 
 
Mätt och glad, tog jag tag i disken och kunde därmed kryssa bort ännu en färdigställd sak.
En tékopp, lite vloggtittande, lite novellskrivande och öronen fick även njuta av diverse artister så som Ständut Blakk, Robert Broberg och Brandsta cityc släckers. Kanske hinner jag med några rader av Alex & Sigges bok tid innan ögonen blundar för natten?
 
Osäkert.
God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0