Invigningen

2016-08-24 / 10:00:00

Måndagskvällen spenderade jag på Pole Point Studio 2. Janina har nämligen fixat en ny lokal till oss dansare. Fantastiskt fin lokal! Därför befann vi oss där igår för att inviga den.
 
Centralt och bra. Gym(!), stretchsal, omklädningsrum, kokvrå och två fina polesalar. Helt perfekt. Vet dessutom att Janina har lagt sjukt mycket tid på att få den snygg och fin. Grymt bra jobb!
 
 
Jag och de andra Tammer-brudarna fick frågan om vi ville uppträda på invigningen. Efter att ha blivit övertygad så ställde jag upp tillsammans med Maria och Sofia. Så de va bah att komma hem efter jobbä å släng på sä nå spackel. 
 
Det var faktiskt jätteroligt att få uppträda en gång till. Kände att smilbanden drogs upp till örona och körde rutinen framför ca 40 brudar? Det fina med Pole Point Studio är ju att det är bara fina själar där, ingen som dömmer eller trycker ner. Därför trots misstag så kändes det minimalt jämfört med den positiva energin jag fick av att göra den igen. 
 
Men nu var det nog sista gången "Havet är djupt" spelades upp till rörelserna av min rutin. Kändes ändå som ett fint avslut, på en invigning av den nya lokalen.
 
Sofia och Maria körde grymt vackra rutiner även dom. Fantastiskt duktiga! Att få se advance-brudarna köra sin rutin var grymt roligt att se det med. Att träffa Mossberg och alla härliga dansvänner ger alltid en härlig stund. 
 
En fin måndagskväll blev det <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0