Tillbaka till vardagen

2016-08-04 / 16:01:01

Att vara tillbaka till vardagen är väldigt skönt måste jag säga. Mina öron har hört motsatta åsikten många gånger, men för mig kändes det grymt att vara tillbaka. Kanske beror det på att jag inte befunnit mig hemma i Sundsvall på tre veckor? 
 
Det är nog kontrasterna som gör det? Hade jag bott i Svallet dessa tre veckor hade jag kanske inte uppskattat vardagen lika mycket just nu? Det låter väldigt klokt tycker jag i alla fall. 
 
Sundsvall bjöd på åskväder som välkommen-till-veckan-väder.
 
 
Även käkat mina fina matlådor igen (till viss del iaf) och hunnit träna ett pass på Iron Works. Kändes så himla bra med intervallerna fortfarande. Vill verkligen återigen rekommendera dessa, speciellt till er som är som mig... outhålliga filurer som inte pallar att jogga 5 km (seriöst, jag är impad av er som gör det på ett rullband). 10 sek maxat gånger 10 st däremot. Helt min melodi. Prova! 
 
Annars har sysselsättningen på kvällarna som hunnit vara: Måla smååå klädnypor (fortsättning följer), tvättat som en tok (visst är det skönt när tvättkorgen är tom?), sett filmen Allegiant (!) och hunnit smälta semestern. 
 
 
Ser riktigt framemot en lugn och stillsam helg. 
Det är som sagt kontrasterna som gör den grå vardagen solgul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0