Rött är sött

2016-07-08 / 17:23:13

När man aldrig tidigare har färgat håret på sig själv, så finns det utrymme för panik. Särskilt om färgen råkar vara röd. 


Men överlag gick det faktiskt bra. Använde Manic Panic färg, köpt på Salong Barock, kletade ut lite i taget med hjälp av plasthandskar och en borste. Tog en plastpåse på hövve och märker att jag har färg lite överallt. Fantastiskt! Fick panik när färgen inte gick bort på en gång, vilket resulterade i att jag bombade Sofia med frågor.. Tur hon finns! Bruden med många svar. Så jag lugnade ner mig och resultatet blev faktiskt riktigt bra! 


Fyrahundraelva selfies senare.. Haha nä men jag är nöjd. Tanken är ju dock att detta bara ska hålla över helgen. Har t.o.m en klipptid på måndag ^^ men vi får se vad som händer på den, det vet jag faktiskt knappt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0