Stockholm

2017-12-02 / 10:35:27

Det blev en fullspäckad men fin helg i Stockholm förra helgen. Jag och Malin tåg tåget och reste till storstan, mycket trevlig färd! Vi landade efter lite tunnelbaneåkning hos Frida och Johan som hade slagit på stort och fixat älgmiddag. Sikket lyx och grymt mysigt att få ses igen.
 
 
Dagen därpå tog jag den icke-gångbara pendeln till Michelle. Gick så där kan man säga. Haha nån hade lagt en kabel på fel ställe (HÖHÖ) åsså vare nå växelfel. Hur som haver så blev det lite reunion förmiddag med Nicole Kevin och Alma. Det var så längesen jag såg allihopa vilket var kanontrevligt! Sen åkte vi till Pane Vino där  vi hade en liten Info10-reunion.
 
 
Så roligt att se alla igen! Robert, Christina, Michelle, Emelie, Malin, Frida och Jonas. Sikket gäng! Jättetrevligt och världens godaste maaaat. Gå hit människor!
 
 
Tryffelpasta<3 Men asså? Magiskt gott. Älska tryffel. Kan äta det jämt. Ge mä bah så äter ja.
Därefter? Tiramisu såklart! Den klådde dock inte London eller Kroatiens tiramisu. Men väldigt gott hur som helst. Rekommenderar verkligen Pane Vino.
 
(ignorera smulorna)
 
Sen gick vi vidare till Häktet, ett litet mysigt kypin med bar. Fantastiskt! Konceptet var dessutom helt i min smak.TA EFTER SUNDSVALL. Vi fick drinkmenyn på ett VHS-kasett, men massa roliga drinkar inspirerade av olika filmer.
 
 
Jag valde Nicke Nyfiken och fick en isbit med en infrusen Banan-skids!! Haha så underbart. Lite spritig i smaken, men väldigt genomtänkta drinkar med fantastiska ingredienser (tex Hernö Gin fanns med i en drink).
 
Hemgång efter en grymt mysig kväll.
 
Därefter övergick kväll till morgon. Söndag!
De sista timmarna innan jag och Malin åkte hem umgåsades vi med Fridus och Johan. Jag, Malin och Frida tog en promme runt en vacker sjö och slutligen gick vi till Waynes och mysfikade.
 
 
Tack för en fin helg kära Stockholm och dess invånare. Det blev en grymt fin helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0