Hårigt!

2017-02-08 / 16:33:26

Opsidaaisy vad mycket som hänt på sista tiden.
Men men får väl bli en resumé en annan dag, eller inte.
 
Hur som haver så har 2017 börjat rätt bra. Det känns som att jag har hela året planerat i princip och egentligen tror jag det är så jag vill ha det. Då blir det inga hastiga och lustiga beslut och allt bara är, låter inte det gött? I mina öron låter det perfekt.
 
Är även inne på min andra vecka på lchf, vilket hitills känns bra. Får väl se hur det känns längre in i denna kosthållning. Men vem älskar inte grädde liksom? ^^ Får ta upp det mer framöver.
 
Igår provade jag Glitters hair rollers för att få till snygga Hollywood lockar. Gick väl okej? Tror jag.. kände mig som en cockerspaniel till en början, men ju längre dagen har gått desto roligare känns det. Lite liv i håret liksom? Plus att dom inte alls var svårt att sätta i eller sova på.
För 30 kr får man 6 st, jag behövde 12 :)
 
 
Livet rullar på helt enkelt och ikväll är det dags för första manusgenomgången med Kvartersteatern. Ska bli häftigt att se hur det utspelar sig.
 
Tills vidare - Ha dää!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0