Fuktigt fuktigt fuktigt

2017-05-17 / 12:25:00

Väldigt svårt ord att säga fort många gånger. Fuktigt fuktigt.. det är liksom inte lika gött att säga som "mango". Apropå mango, så är väl det en av de bästa frukterna som finns? Älska mango. Fuktigt frukt... är mango en fuktig frukt?
Innan vi slår knut på tungan med dessa ord, så många jag peka på vädret och säga några ord (läs skriva). Skit väder. Fuktigt och halvvarmt. Det är väl en av de värsta kombona som finns? Hua vad jag överdrev, men det är bara inte nå kuligt.
 
Fuktigt och halvvarmt för mig det är lika med sjuk. Det är svårt att hålla en jämn och bra kroppstemperatur och huvudvärken är inte långt borta, då de tunga molnen trycker sig mot jorden. Nej tack, vill jag vänligt men bestämt säga. No thank you. Go away you nasty weather..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0