Höstigt

2017-09-20 / 12:39:15

Höst. Ordet klingar i orange och regn.
I söndags begav jag mig på en stillsam promme, delvis för att rösta i Kyrkovalet och delvis för att få lite motion och luft. Mina fötter begav sig mot Sidsjön, men tog ett litet sidospår genom en liten dunge.
 
 
Här träffade jag på en liten katt mitt på stigen. Det är så fruktansvärt mysigt att möta en gosig katt när man strosar omkring på detta sätt. Det blev minsann ett fluffigt möte, innan den tassade in i skogen i jaktföring och jamade på fåglarna.
 
 
Veckan har annars börjat väldigt bra, den tycks dock gå supersnabbt.. Tiden rinner som sand genom mina fingrar. Men den ser ut att fortsätta fint iaf med varma tékoppar och höstligt regn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0