Konstutmaning del 3

2018-01-30 / 17:30:00

Denna veckas utmaning var: Té.
 
Cheesus så fina konstverk mina kollegor kan göra!
Här nedan ser ni Mathias konstverk. Ur en tékoppsynvinkel. Så smart!
 
 
Här är Saras vackra téverk, där hon har limmat fast den lilla etiketten på papperet. Så fint!
 
Jaahaa.. åsså vare ja då? Haha!
 
Jag målade med té. Svart hembryggt té. Haha men asså hur tänkte jag här egentligen? x) Hade ju kunnat måla en vacker tékopp eller vad som helst.. nä jag målar med té jag. Haha
Men samtidigt väldigt roligt att testa på en ny teknik, så att säga. ^^
ELLER så hade ja kunnat måla en tékopp av té? De hade ju varit något??
 
Ja får helt enkelt ta igen kreativiteten till nästa vecka, då är temat: Flyga!
 
Spännande :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0