Semester och Dunder

2018-07-11 / 14:30:35

Åh härliga semester! Tänk att vakna och ha de göttigt och inte göra något vettigt förrän klockan slår 13? Det händer ju inte? Hur härligt är inte det? NO STRESSZONE, YAZ PLZ. Älskar att inte känna stress. Det är som att bada i havet i Makarska. Ljummet och skönt, inga tankar på ditten och datten utan bara vara.
 
Det sista var dock en liten vit lögn eftersom de lät så sjukt härligt haha. Men jag tänker rätt mycket faktiskt, analyserar allt, vilket såklart inte är något ovanligt utan det görs dagarna i ända varje dag året om. Det viktiga är nog däremot att släppa dom i rätt tid innan det blir en mörk spiral av analyserande in i benmärgen.
 
Men jag har det rätt skönt här borta må jag säga, solen lyser starkt (även om jag sitter i skuggan) och det blir både att umgås och läsa böcker etc.
 
Men i helgen var det Dunder!
Alltid roligt att få träffa sina vänner igen efter ett längre uppehåll. Vi bor ju inte längre på samma plats, men ändå känns det som vanligt när vi ses. Alltid lika mycket att prata om och massa skratt. Vi började t.o.m prata aktier vilket får en att undra hur gamla vi har blivit haha men det är intressant och man får nog bara konstatera att ämnena förändras en del sen gymnasietiden. ;)
 
 
Gjorde två pajer till oss. En på kyckling, fetaost och soltorkade tomater och en på zuccini, rökt bog och vanlig ost. Så himla gott och lyckat!
 
 
Det blev en riktigt rolig kväll med kubb och dundrande med nya och gamla godingar.
Jag blev verkligen jättenöjd med kvällen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0