Mars pannkaka!

2018-03-20 / 17:26:00

Min helg som precis har passerat blev verkligen supertrevlig på många olika sätt och vis. Allt från äventyr upp på Norra Berget till föreställningar. Se så himla fint Sundsvall är när mörkret har lagt sitt täcke över staden, magiskt vackert.
 
 
Men annars har vi haft föreställning på föreställning... och med föreställningen ikväll är det bara fyra kvar. Skynda köp biljett pepz! Känns både skönt och tråkigt att det är så få kvar, Djungelboken spelade vi i fyra veckor(!) och Human spelar vi två.. det lär bli tomt när det är slut på lördag minsann.
Men då är det bara att ladda om batterierna på något sätt inför Ungdoms Festivalen i april. Då kör nämligen min och min teaterkollegas ungdomar sina föreställningar, där vi står för regi, ljud och ljus.
 
Det är inte en göralaus Vår om man säger så.
Men sen har jag faktiskt lite projektplaner.. eventuellt.. fridtidsprojekt..plan. Typ! Vi får se vart vi hamnar, men det är alltid roligt med mål och idéer. Inte sant?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Vet så blandade känslor över att det snart är slut! Men tagga ungdomsfestival sen :D

2018-03-21 @ 08:32:16
Postat av: Alex

Vet så blandade känslor över att det snart är slut! Men tagga ungdomsfestival! :D

Svar: Verkligen! Men alltid en rolig upplevelse! Åh ja!! Kommer bli bra! :D :D
Erika Olofsson

2018-03-21 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0