PREMIÄR

2018-03-15 / 17:34:00

Hallo folket!
Nu var det längesedan jag skrev och anledningen kan skrivas i tre ord:
Sjuk och teater. Tänka sig att detta skulle hända precis just nu? Att jag blir sjuk och ska spela teater samtidigt? Mycket synd men tyvärr ett faktum.
 
Men innan jag går in på nutid och dåtid, vill jag lägga upp lite om PREMIÄREN! :D
Som faktiskt spelades i princip symtomfritt, sjukt(!) bra!
 
 
Vi klär alltid om i vår trånga men fina loge. Här hängs kläder upp på galgar, vi har varsitt lilla space samt sminkar oss svarta i munnar (vår enda mask i denna föreställning), samt fixar frisyrer och dylikt.
 
Därefter tar vi oss ned till scenen, som ser ut så här:
 
Här peppar vi varandra och har genomgångar och finslip på eventuella scener innan det är dags för insläpp av publik. Det är alltid lite nervöst.. men ändå skönt att kunna se publiken innan det är dags. Handsvett är något jag alltid får innan jag ska in? Knepigt men sant.
 
Sen körde vi järnet och hela premiären blev kalasbra! Så nöjd! :D
 
Bästa päronen var även på besök denna helg för att kika på premiären. Dom var också sjukt nöjda och glada över att få sett den, så är du/ni också sugna så tycker jag definitivt att ni ska klicka hem biljetter HÄR.
 
Jag blev som sagt också väldigt nöjd och det är ju både häftigt och roligt att få spela ut framför publik. Här har vi repat och lagt många timmar på något som ska mynna ut till detta.. åsså blir det så bra! Je gillart!
 
 
Efter premiären blev det såklart premiärfest! :D
Mat, applåder och glada tillrop hör ju som denna kväll till :D
 
 
Vicky hade på sina enhörningstofflor, kvällen till ära haha supersöta! :D
 
Alex och Lilly hade fixat musiktävling! Riktigt kul!
Tre deltävlingar: Introtävling, Så Ska Det Låta-tävling samt Google-Translate tävling haha, dom är ju för förnuliga dom! Vi vann dock inte bör jag kanske lägga till, men jag tror vi kom på en fjärdeplats ^^
 
 
Skrattet som ekade när denna lapp föll till golvet:
 
Därefter blev det en tidig kväll för mig som inte ville påfresta min kropp mer än nödvändigt.
Men en fin premiärros stod på byrån när man kom hem minsann.
 
Titta så fina recensioner! <3
 
Så glad och nöjd över detta.
Men innan denna premiär blev jag sjuk som sagt och fick stanna hemma från jobb och kurera mig i princip en vecka. Orken fanns inte och någon form av stark förkylning tog sin början. Vila, vila, vila blev det och det kändes som om man över en natt förvandlades till en vampyr som aldrig såg solens strålar. Ändå kändes det bra att lyssna på kroppen och inte göra mer än vad den orkade.
 
Men jag tillfrisknade till 98% till premiären vilket var väldigt skönt, då jag gärna ville spela upp den för päronen och resten av folket som ville se den såklart. 
 
Därefter insjuknade jag igårnatt igen av någon annan släng av sjukdom som nu återigen är bättre. Hur är det med kroppen egentligen kan man ju fråga sig? Känner den av att det är mycket inplanerat? Påverkas den av stress? Är den svag sedan första slängen av sjukdom? Jag tror alla dessa frågor besvaras med ett ja, vilket i sig inte gör det så konstigt att man blir sjuk igen.
 
Men just i detta nu mår jag bra och det är ju helt fantastiskt i sig? Att få vara frisk! Älskart! Det bästa med att vara sjuk är nog ändå just det, att man uppskattar sina friska dagar ännu mer!
 
Så nu ser vi till att hålla oss friska pepz! Fler föreställningar och angelägenheter väntar kring knuten :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0