Gnattz from the hattz

2018-05-30 / 16:46:00

Woop woop!
Onsdag och solen lyser återigen? Vilken himlarns bra månad vi har! Hoppas den håller i sig till semestertiderna.
 
Det har ju hänt lite grejer sen sist kan man ju säga. Jag har hunnit börja och sluta med Yoga.. hehe samtidigt kan man ju alltid börja igen känner jag? Behöver absolut inte vara sista gången jag testar det.
Men jag har däremot börjat med träningen på morgonen igen samt 24 fitness Herbalife träningarna. Tabata är ju en rolig träningsform, lite mer explosiv liksom?
Nu för tiden håller dom dessutom till utomhus, vilket är riktigt skönt för en annan som sitter inomhus hela dagarna.
 
Har även hunnit umgåtts med lite vännzor. En grillkväll i hatt med Shielo, John, Martin, Nylander och Jennifer tex!
 
Riktigt bra kväll med beerpong och massa snackelisnackk.
 
 
 
Har även befunnit mig på lite olika livsnjutarplatser i Söönsvall.
 
Mys! :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0