Höst

2018-09-26 / 17:16:00

Det är något himla fint med hösten. Den är liksom så speciell i mina ögon. Om jag skulle transformeras till en årstid så hade det garanterat varit höst. Alla vackra färger, den kyliga luften, mogna bär och frukter, mysiga och varma kläder. Amazing.
 
 
Har jag berättat att jag börjat träna för femte gången i år btw? ^^ Sedan jag och Sandra joggade Colorrun har jag hållt i joggingen och tar mig ut några gånger i veckan. Det känns faktiskt bra. Men får kanske förtälja mer om det nån annan gång. :)
 
En helt annan grej som jag också måste dela med mig av är det här med att skära i tvål. Haha låter ju helt sjukt men ganska härligt att titta på. Det är alltså folk som helt enkelt skär i tvål. That's it.
 
 
Går säkerligen att hitta på youtube ^^
 
Vad mer händer och sker. Jag har fyllt år. Hela 27 år. En bra siffra ändå känner jag? Kände mig inte riktigt som 26, glömde konstant bort siffran. I våras gick det så långt att jag till och med tog fram kalkylatorn på mobilen och slog in 2018-1991= 27, eftersom jag helt glömt bort hur gammal jag var.
 
Men jag hade en urmysig födelsedag. Åkte hem över helgen och umgicks med föräldrar och bror med familj. Toppen toppen verkligen!
 
 
Fick mig en kattmössa till och med! Det är inte dåligt alls vill jag säga. Jag och modern for ner på någon form av slöjdmässa och tittade på fina skapelser i ståltråd, trä, tyg och garn. Jojo! Då blev man med kattmössa minsann, haha helskön faktiskt. I like it!
 
September börjar ju dessutom lida mot sitt slut och det känns som att det gick fort? Känns som att jag fyller mina dagar konstant och som att jag åker rutschkana genom veckorna. Därav lite blogginlägg.
 
Teatern har ju även börjat! Trevligt! Det vankas 40-årsjubileum och om ni surfar in på Kvartersteaterns facebook (Kvartersteatern Sundsvall) eller instagram(@kvartersteaternsundsvall) så kan man få en vink om vad för pjäs vi ska spela i sommar.
 
Mmh.. nu ska jag fortsätta njuta av hösten med lite grönt (hör och häpna) té med ingefära och chili. De blir fin fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0